2009-09-27

Tjena på er...nu sitter jag på tåget till Köpenhamn. Vi ska på personalresa. Vi börjar i Köpenhamn och slutar i någonstans i Skåne.
Under denna tågresa har jag och Lena suttit och tittat på Trolltyg i Tomteskogen...Den e ju så grym.
Jag vet inte än hur jag känner för att ungås med mina kollegor i fyra hela dagar...men det får väl fungera. Jag och Lena får väl hålla ihop lite...hihi...
Jaja nu åkte vi nyss från Malmö Central...
Nu får vi se hur det går jag och Lena kommer väl leka lite på Ströget ikväll...men jag måste ta det lungt för jag har tappat rösten och mår inte prima...

Pöss på er...

1 kommentar:

Mamma sa...

Allt gick ju bra vad jag har förstått när du berättat om resan. Det är alltid nyttigt att umgås lite närmare ibland. Man lär känna varandra på annat sätt.
Trolltygen i Tomteskogen har följt med dig från att du var liten och du har alltid tyckt om den.
Kram på dig till nästa gång!